Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, οι servers καθώς και όλα τα περιφερειακά που περιλαμβάνει ένα δίκτυο αποτελούν απαραίτητο εργαλείο λειτουργίας των επιχειρήσεων.
Τα προβλήματα όμως που παρουσιάζονται είναι αρκετά και μπορούν να παλινδρομήσουν την ροή της εργασίας για αρκετά μεγάλο διάστημα μέχρι να βρεθεί λύση.
Η Hector Solutions προσφέρει Συμβόλαια Τεχνικής Υποστήριξης για κάθε είδους επιχείρηση τα οποία προσαρμόζονται στις ανάγκες σας. Με τη χρήση συμβολαίου υποστήριξης πληρώνετε ακριβώς αυτό που παίρνετε, εκμεταλλευόμενοι σημαντικές εκπτώσεις στις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Η Hector Solutions έχει την τεχνογνωσία και με πιστοποιημένους τεχνικούς θα διαγνώσουν τυχόν προβλήματα της μηχανογράφησή σας και θα υποστηρίξουν το πρόβλημα. Αν θέλετε να προσθέσετε νέους υπολογιστές ή χρήστες στο δίκτυό σας και έχετε την ανάγκη να τους εντάξετε στο domain ή στο Active Directory, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Σε περίπτωση που έχετε προβλήματα ή θέλετε να ρυθμίσετε μια δικτυακή συσκευή, όπως ένα managed switch, ένα router ή ένα firewall, μπορούμε να σας βοηθήσουμε ώστε να αποκατασταθεί η λειτουργία τους και να εφαρμόσουμε τις απαιτούμενες πολιτικές.
Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης
Η Hector Solutions έρχεται σε επαφή μαζί σας προκειμένου να κατανοήσει τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες της υποδομής σας. Μελετώντας λοιπόν τις ανάγκες σας, θα σας προτείνουμε την καλύτερη και οικονομικότερη λύση τεχνικής υποστήριξης για την εταιρεία σας. Οι τεχνικοί μας είναι άρτια εκπαιδευμένοι και πιστοποιημένοι από τη Microsoft και έχουν την απαιτούμενη εμπειρία ώστε να δώσουν λύση σε κάθε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει με τους servers, τους υπολογιστές, το δίκτυο, τη σύνδεση στο Internet, το backup, την απομακρυσμένη πρόσβαση στα συστήματά σας κλπ.
Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης
Call On Demand
Απευθύνεται σε εταιρείες οι οποίες έχουν μικρές ανάγκες τεχνικής υποστήριξης και θέλουν να καλέσουν τεχνική βοήθεια όταν το έχουν ανάγκη, ακολουθώντας το τρέχον τιμοκατάλογο τεχνικής υποστήριξης.
Προαγορά Ωρών
Απευθύνεται σε όλους αυτούς που θέλουν να έχουν άμεση τεχνική υποστήριξη σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές. Δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την τεχνική υποστήριξη όποτε το επιθυμούν, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες τους.
Μηνιαία Συμβόλαια Υποστήριξης
Απευθύνεται σε όσους θέλουν να έχουν απεριόριστη και άμεση τεχνική υποστήριξη και υψηλή διαθεσιμότητα της μηχανογράφησής τους.
Κάθε νέα σύμβαση τεχνικής υποστήριξης ξεκινά με έλεγχο και καταγραφή των συστημάτων της εταιρείας, του λογισμικού, του δικτυακού εξοπλισμού. Εφόσον υπάρχουν σφάλματα στις εγκαταστάσεις ή σοβαρές παραλείψεις προτείνονται λύσεις και εξετάζονται περιθώρια βελτίωσης με τον οικονομικότερο τρόπο.
Η τεχνική υποστήριξη παρέχεται με τους εξής τρόπους:
Τηλεφωνική Υποστήριξη (Call support)
Είναι o ταχύτερος τρόπος αναφοράς και επίλυσης μικρών προβλημάτων. Η επαφή με τους τεχνικούς μας είναι προσωπική, έτσι δεν χρειάζεται να εξηγείτε κάθε φορά από την αρχή το θέμα σας.
Απομακρυσμένη υποστήριξη (Remote support)
Ο μεγαλύτερος αριθμός προβλημάτων αντιμετωπίζεται μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης, χωρίς κόστος και χάσιμο χρόνου σε μετακινήσεις.
Υποστήριξη στην έδρα σας (On your premises support)
Η μετάβαση στην έδρα σας απαιτείται όταν προκύπτουν προβλήματα που απαιτούν την παρουσία τεχνικού, όπως προβλήματα hardware ή καλωδιώσεων. Θεωρούμε ότι είναι σκόπιμη η παρουσία τεχνικού τουλάχιστον μια φορά το μήνα για θέματα Η/Υ ή server, γιατί έτσι σας δίνονται οδηγίες και προτάσεις για καλύτερη εκμετάλευση των δυνατοτήτων της υποδομής σας και για τους σκοπούς που απαιτούν οι ανάγκες σας.
Οι υπηρεσίες που παρέχουμε περιλαμβάνουν:
- Υποστήριξη Servers: Windows Server, Windows Small Business Server, Exchange Server, SQL Server, Office Communications Server, Server and applications Virtualization
- Υποστήριξη δικτυακών συσκευών (routers, switches, firewalls) και πρόσβασης στο Internet
- Εγκαταστάσεις λογισμικού
- Αναβαθμίσεις υπολογιστών και εγκαταστάσεις περιφερειακών συσκευών
- Διαχείριση εκτυπωτών / scanners κλπ
- Antivirus checks / configurations
- Υποστήριξη και εκπαίδευση χρηστών